Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Revenue management and its utilization in hotel industry
Ďurica, Peter ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem práce je představení revenue manažmentu jako komplexního manažerského přístupu k řízení hotelů za účelem optimalizace příjmů na příkladu společnosti Accor. Taktéž na základě analýzy výsledků dosahovaných pražskými hotely společnosti navrhnout možnosti zvýšení efektivnosti revenue manažmentu. Za tímto účelem byly v první kapitole představeny teoretická východiska revenue manažmentu, jeho vývoj, různé přístupy a nástroje k optimalizaci příjmů hotelů. Druhá kapitola představuje společnost Accor. Význam revenue manažmentu pro společnost a jeho uplatňování v hotelové praxi obsahuje třetí kapitola. Poslední kapitola, na základě interních údajů, analyzuje výsledky společnosti, zejména výkonové ukazatele a způsob uplatňování nástrojů optimalizace příjmů. V návaznosti na důkladnou analýzu předkládá několik návrhů, z kterých většina by v krátkodobém horizontu mohla přinést společnosti zlepšení hospodářských výsledků. Předkládané návrhy jsou limitované znalostmi a zkušenostmi autora práce. Týkají se výlučně pěti hotelů provozovaných společností v Praze. Detailnější a cílenější analýza by mohla odhalit nedostatky, které je možné odstranit len centrálně, ze sídla společnosti v Paříži. Odstranění těchto nedostatků by mělo pozitivní dopad aj na hospodaření pražských hotelů společnosti Accor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.